Dzięki zastosowaniu technologii „Ozone sterilization packing system" czystość mikrobiologiczna owocu zostaje przedłużona o kilka tygodni. Umyte ozonem owoce są oczyszczone z pozostałości pestycydów, mikroorganizmów, dzięki temu są gotowe do spożycia bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, bez konieczności ponownego mycia. Dotychczas podobne opakowania nie były stosowane do użytku z owocami umytymi, gotowymi do zjedzenia, jednakże zastosowanie technologii pakowania w oczyszczonej atmosferze wraz z biodegradowalnym opakowaniem powoduje, że nie ma drugiego takiego produktu na rynku.
Firma Janfruit planuje prowadzenie kampanii edukacyjnej w internecie oraz w miejscach sprzedaży produktów, mającej na celu zachęcanie do spożywania świeżych owoców zamiast chipsów, batonów itp. w pracy, szkole, w samochodzie.
- Dzięki naszemu ekologicznemu opakowaniu, które wraz z technologią i produktem zostało opatentowane, stworzyliśmy możliwość spożywania zdrowych przekąsek w miejscach do tej pory niedostępnych. Jednocześnie jako producenci owoców skupimy się na promowaniu jabłek pochodzących z polskich upraw. Po debiucie naszego produktu, spotkaliśmy się z ogromnych zainteresowaniem przedstawicieli handlowych zarówno z Polski, jak i innych krajów. W tej chwili trwają rozmowy handlowe. Dysponujemy własnymi samochodami, korzystamy również z pomocy firm specjalizujących się wyłącznie dystrybucją – powiedział Rafał Dominiak, Prezes Zarządu Janfruit Sp. z o.o.
Firma zadebiutowała z nowym produktem podczas targów spożywczych Polagra Food 2014 w Poznaniu. Obecnie opakowania są dostępne na stacji paliw SHELL, ul. Stawki 42, Warszawa.