„Intensywny żółty kolor jest bezpośrednim nawiązaniem do wizualizacji butelek i puszek piwa Piast. Powiązanie skrzynki z marką podkreśla także dobrze widoczne logo Piasta, umieszczone na wszystkich czterech ściankach skrzynki. Dedykowana skrzynka zdecydowanie rozszerzy możliwości zastosowania tego opakowania w punktach sprzedaży, ułatwiając budowanie ekspozycji i zwiększając widoczność marki w sklepach. Jednocześnie standardy wymiarowe i pojemnościowe nowej skrzynki są zgodne z dotychczas stosowanymi, jej wprowadzenie będzie zatem dla detalistów bardzo proste." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. „Decyzja o nowej skrzynce jest kolejnym działaniem mającym na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji Piasta w regionie Dolnego Śląska" - dodaje Jacek Stefaniak.
Autorem wizualizacji nowej skrzynki jest Wren & Rowe Brand Design London, UK
tagi: piast , skrzynka piast ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...