O tym, że Grześki są idealnymi wafelkami przekonują w reklamie telewizyjnej trzy gwiazdy polskiego filmu - Agnieszka Warchulska, Piotr Machalica i Julia Wróblewska. Wybór akurat tych osób nie był przypadkowy. Jak dodaje Maja Kobusińska: „Zależało nam na autorytetach. Żeby tak było, musieli to być aktorzy, którzy dotąd nie występowali w reklamach. Grześki to wafelki dla wszystkich, więc musieliśmy wybrać aktorów w taki sposób, żeby do wszystkich dotarli - od dzieci, poprzez młodych, aż do trochę starszych, kobiet i mężczyzn".
Działania reklamowe, które obejmą reklamy telewizyjne w Polsacie, TVN, TVN7 i kanałach telewizyjnych AT Media, potrwają do końca bieżącego miesiąca. Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Produkcję spotu przygotowanego przez dział marketingu Jutrzenka oraz agencję GPD Advertising powierzono firmie M5 Studio Filmowe.
Grześki już od kilku sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Są doskonałą przekąską jadaną na co dzień, bez okazji i niezależnie od pory - „zawsze". Oprócz deseru pełnią także rolę drobnego posiłku w trakcie dnia.
Metryczka spotu:
Ze strony Goplany nad projektem czuwała pani Maja Kobusińska - starszy kierownik marki.
Kreacja: GPD Advertising, Poznań
Sambor Mordalski - creative group headJoanna Szulczyńska - art directorJustyna Lach - copywriterSylwia Jurkiewicz - account managerBasia Gruchman - account executive
Produkcja: Studio Filmowe M5
Reżyser: Marcin Ziębiński
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...