"Wyróżnienie to jest dla nas tym bardziej cenne, iż przyznawane jest na podstawie głosów konsumentów" - powiedziała Sylwia Mokrysz. ""Grzańce" stały się hitem na rynku w sezonie zimowym. Przy ich produkcji zastosowaliśmy unikalną technologię dodawania do torebek herbaty ekspresowej skapsułowanego alkoholu. Produkt ten praktycznie nie ma konkurencji na rynku."
Linia "Grzańców" to kolejny sukces rynkowy "Mokate". Niemal natychmiast od chwili wprowadzenia na rynek produkt ten wygenerował 20% wzrost całości sprzedaży firmy. Obecnie "Mokate" wprowadza "Grzańce" na rynki zagraniczne. Już teraz można powiedzieć, że herbaty te odniosły sukces w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
tagi: Mokate , grzaniec mokate ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...