Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji konkurencyjnej marki Astra w segmencie premium oraz zaprezentowanie produktów firmy konsumentom świadomie wybierającym zdrowy styl życia.
Saszetki kawy niskodrażniącej Astra oraz herbaty Rooibos umieszczone zostały w eleganckim samplerze, który przenosi konsumenta w świat kawy i herbaty Astra, wprowadza klimat kolumbijskich plantacji, z których pochodzi kawa Astra - unikatowa ze względu na walory smakowe i prozdrowotne. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na wyjątkowość kawy Astra, która w odróżnieniu od innych kaw na polskim rynku - zachowując pełną zawartość kofeiny - posiada zredukowaną ilość substancji drażniących naturalnie występujących w kawie.
Kampania promocyjna potrwa do końca czerwca.
tagi: Astra ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...