Jurajska czerpana jest z głęboko położonych złóż powstałych 200 milionów lat temu. Woda w trakcie przenikania przez kolejne warstwy skał podlega filtracji oraz jednocześnie wzbogaca się w cenne składniki mineralne. Jurajska ze względu na pierwotnie krystaliczną czystość i odpowiedni skład mikro i makroelementów, polecana jest wszystkim osobom bez względu na wiek. Jurajska jest idealną „towarzyszką" dnia codziennego, doskonale gasi pragnienie, szybko orzeźwia i sprawdza się w każdych warunkach.
Producentem filmu była firma Supra Film a do realizacji filmu reklamowego zaangażowano utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela - Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki" za widowisko telewizyjne „De Aegypto". Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Sikora operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym „Srebrnej Żaby" na festiwalu filmowym Camerimage w 2001.
W pierwszym etapie kampanii emitowane będą 30 i 20 sekundowe spoty wizerunkowe naturalnej wody mineralnej Jurajska w ogólnopolskich stacjach takich jak:TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVNStyle, TVN24, Polsat, TV4, Discovery, Fox Life, Hallmark, AXN.
Kampanię telewizyjną uzupełniają również inne działania reklamowe które obejmują: reklamę w prasie handlowej i codziennej, oraz reklamę w najczęściej oglądanych portalach internetowych Onet.pl oraz wp.pl.
W kolejnych etapach kampanii będą emitowane spoty sponsorskie transmisji meczy Ligii Światowej siatkarzy, wykorzystany zostanie outdoor na terenie całej Polski, materiały POS oraz reklamy w prasie kobiecej jak również zostanie przeprowadzona promocja konsumencka.
Strategię kampanii opracowała Jurajska Spółdzielnia Pracy. Autorem projektów graficznych jest krakowskie Studio Projektowe Mh - art. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy MPG z Warszawy.
tagi: Jurajska ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...