Z początkiem maja br. Agata Mitchell, związana z firmą od 1995 roku, a od 2004 roku pełniąca obowiązki Dyrektora Sprzedaży w Kraft Foods Polska, objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sprzedaży Kraft Foods w Europie.
W związku z tą zmianą, stanowisko Dyrektora Sprzedaży w polskim oddziale firmy zostaje zlikwidowane, a osoby pracujące dotychczas z Agatą Mitchell będą podlegały bezpośrednio Stefanowi Golonka, Prezesowi Zarządu firmy.
Takie uplasowanie działu sprzedaży w strukturze firmy wskazuje na znaczącą rolę, jaką
Kraft Foods Polska przywiązuje do realizacji działań sprzedażowych.
tagi: Kraft Foods ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...