"Nagroda ta jest dla nas tym cenniejsza, iż pochodzi ze wskazań Klientów, którzy za pośrednictwem instytutu badań Pentor Research International oceniali szeroko rozumianą jakość obsługi w różnych sklepach detalicznych. Podziękowania kierujemy do wszystkich Klientów odwiedzających nasze placówki i zapewniamy, że nadal będziemy robili wszystko, aby to właśnie w naszych sklepach spełniało się nasze hasło reklamowe: "Przyjemność zakupów"" - mówi Błażej Patryn, rzecznik Prasowy Supermarketów Piotr i Paweł.
tagi: Piotr i Paweł , supermarket roku ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...