Rok 2014 był pod wieloma względami dla Grupy Tarczyński wyjątkowy. Firma sprzedała 26 mln kg własnych wędlin, a zrealizowane obroty przekraczające 490 mln złotych, okazały się rekordowe w dotychczasowej historii firmy i stanowiły wzrost o 10% w stosunku do tych, osiągniętych w 2013 roku.
Firma w tym okresie wprowadziła do oferty kilkadziesiąt nowych produktów, koncentrując się na strategicznym segmencie wyrobów "Premium", poszerzając tym samym w sposób istotny obecność marki Tarczyński na półkach sklepowych.
Skonsolidowane wyniki finansowe za rok 2014 przedstawiają sie następująco:
Jak podsumował Jacek Tarczyński - Prezes Zarządu Tarczyński S.A. - "Rezultat ten został osiągnięty dzięki konsekwentnym działaniom poszerzającym naszą dystrybucję oraz prowadzonej w ubiegłym roku kampanii reklamowej, promującej zarówno nasze kabanosy, jak i markę Tarczyński".
tagi: tarczyński , wyniki finansowe , zyski , wedliny ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...