Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Zakłady Mięsne Henryk Kania w trzy lata chcą podwoić przychody
Zakłady Mięsne Henryk Kania w trzy lata chcą podwoić przychody
Poniedziałek, 16 marca 2015
Zakłady Mięsne Henryk Kania planują podwoić swoje obroty do 2018 r. - poinformowała PAP spółka. W tym roku firma zakłada dwucyfrowy wzrost przychodów.
ZM Henryk Kania podały w komunikacie przesłanym PAP, że głównymi obszarami wzrostu przychodów do 2018 r. będą m.in. zwiększenie sprzedaży produktów marki Henryk Kania oraz poszerzenie dystrybucji na rynku lokalnym, a także intensyfikacja eksportu i wejście na nowe rynki zagraniczne.
Zakłady Mięsne Henryk Kania planują podwoić swoje obroty do 2018 r. - poinformowała PAP spółka. W tym roku firma zakłada dwucyfrowy wzrost przychodów.
ZM Henryk Kania podały w komunikacie przesłanym PAP, że głównymi obszarami wzrostu przychodów do 2018 r. będą m.in. zwiększenie sprzedaży produktów marki Henryk Kania oraz poszerzenie dystrybucji na rynku lokalnym, a także intensyfikacja eksportu i wejście na nowe rynki zagraniczne. Advertisement
Obecnie eksport wynosi około 5 proc. przychodów ZM Henryk Kania, a głównym kierunkiem ekspansji zagranicznej jest Europa Zachodnia.
ZM Henryk Kania poinformowały PAP, że w 2015 roku planują dalsze poszerzanie skali działalności, przy utrzymaniu dwucyfrowego wzrostu dynamiki przychodów.
"W planach na najbliższe 12 miesięcy jest m.in. rozszerzenie linii asortymentowej wyrobów plastrowanych, większa sprzedaż produktów pod marką własną, wdrożenie programu umaszynowienia procesów przetwórczych oraz optymalizacja i automatyzacja produkcji. Będziemy również prowadzić liczne działania poprawiające efektywność" - podano.
Spółka podtrzymuje, że w tym roku CAPEX znajdzie się na poziomie odtworzeniowym. W 2014 r. ZM Henryk Kania zanotowały blisko 852 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 41 proc. w porównaniu do 2013 r. Zysk netto spółki wyniósł 31,8 mln zł i był o 108 proc. wyższy rdr. (PAP)
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.