Nowa kawa dostępna jest w trzech wariantach:
illy caffe (kawa czarna, bez mleka) - puszka 0,15 litra
illy cappuccino (zawartość mleka 35%) - puszka 0,2 litra
illy latte macchiato (zawartość mleka 35%) - puszka 0,2 litra
Dla partnerów handlowych producent przygotował nowy sprzęt ekspozycyjny i atrakcyjne materiały POS w punktach sprzedaży.
Sugerowana cena: 5,99 zł
W marcu br. Coca-Cola Hellenic utworzyła wraz z The Coca-Cola Company oraz illycaffe SpA trójstronną spółkę typu joint venture. Przedmiotem działania nowej spółki jest produkcja, marketing, sprzedaż i dystrybucja kawy gotowej do picia z segmentu premium. Kawa ta będzie oferowana pod marką illy we wszystkich krajach, w których działa Coca-Cola Hellenic.
Wprowadzenie na polski rynek nowej oferty przez Coca-Cola HBC Polska, spółkę-córkę Coca-Cola Hellenic jest pierwszym etapem realizacji planów nowego joint-venture.
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...