„Ogromna ilość nadesłanych projektów oraz widoczne zaangażowanie młodych twórców, które zaowocowały tak kreatywnymi projektami napawa optymizmem. Pozwala nam to pozytywnie ocenić ideę konkursu i jednoznacznie stwierdzić, że wybrana przez Nestlé droga komunikacji z konsumentami, dająca im możliwość wypowiedzenia się i bezpośredniego wpływania na to, co dla nich wyprodukujemy, to dobre posunięcie. To dla nas potwierdzenie, że na polskim rynku istnieje taka potrzeba. Zwłaszcza, że konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i chcą decydować o tym, co firma dla nich tworzy. Dając konsumentom możliwość pełnego zaangażowania się w ten proces mamy pewność, że powstałe w ich efekcie produkty będą w pełni dopasowane do ich potrzeb." - mówi Tomasz Leszko, Kierownik Marketingu Działu Lodów w Nestlé Polska.
Zwyciężczynią konkursu została pani Anna Miśkiewicz - studentka grafiki z Łodzi. Zaprojektowany przez nią lód o nazwie KREJZOL, to połączenie soczystej pomarańczy, dojrzałego kiwi oraz leśnej jagody pokrytej polewą jogurtową. To interesujące połączenie spowodowało, ze lód jest bardzo orzeźwiający. KREJZOL dostępny jest w sprzedaży już od kwietnia poszerzając asortyment lodów Nestle na 2008 rok dostępnych już za złotówkę.
tagi: Nestle , lody NEstle ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...