Korki składające się dwóch części stosowane są zazwyczaj w produktach z wyższej półki. Dla klientów Cisowianki zmiana korka nie będzie się wiązać z wyższą ceną samej wody. „W dalszym ciągu chcemy, aby nasza woda była towarem pierwszej potrzeby dostępnym dla każdego klienta.
Nowe nakrętki to nie jedyny przygotowany na ten sezon element strategii marketingowej, który ma zwrócić uwagę handlowców i klientów na Cisowiankę. W sklepach można już kupić Cisowiankę z nowymi etykietami. Etykiety Cisowianki zmieniły kolorystykę i wygląd. „Uprościliśmy najważniejszą na etykiecie nazwę handlową, grafika stała się delikatnym tłem z wysublimowaną kolorystyką. Dzięki temu etykiety są bardziej czytelne dla klientów"- wyjaśnia Edyta Bilska. „W naszym przypadku chcemy wykorzystać coraz częstsze zainteresowanie klientów składem chemicznym wody. Zmienia się świadomość konsumentów, którzy coraz częściej chcą wiedzieć, ile cennych dla zdrowia minerałów zawiera woda. Zmieniła się więc także etykieta. Na nowej zdecydowanie lepiej widać te właśnie informacje."- dodaje Edyta Bilska.
Wśród odnowionych opakowań Cisowianki wyróżnia się woda lekko gazowana. To zasługa szczególnego rodzaju etykiety zastrzeżonej do tej pory dla produktów z półki premium. Ekskluzywny wygląd uzyskano przez dodrukowanie kolorem srebrnym znaczących, graficznych elementów etykiety.
Nowe etykiety i korki to praktyczny element polityki marketingowej Cisowianki. W tym roku Nałęczów Zdrój skupia się właśnie na rozwoju produktów wodnych. Transparentność nowych nakrętek wpisuje się w filozofię rozwoju marki Cisowianka. „Dla nas to nie tylko przezroczyste opakowanie, ale przede wszystkim naturalny, czysty produkt o wysokiej jakości"- mówi Paweł Witaszek wiceprezes firmy Nałęczów Zdrój. „Uważamy, że rynek na którym tak modne są ostatnio wody smakowe, będące w rzeczywistości napojami, znalazł się w ślepej uliczce. Ludzie kupując wody smakowe zamiast łyka zdrowia często wlewają w siebie konserwanty i różnego rodzaju sztuczne dodatki. Większość producentów dba wyłącznie o smak produktów eksponując na butelkach logo i liternictwo znane z produktów wodnych. Tym samym klienci wprowadzani są w błąd. Przekonani, że kupują produkt naturalny wydają pieniądze na sztuczne napoje."- tłumaczy Paweł Witaszek.
Plany marketingowe firmy budowane są wokół takich atutów jak: naturalność produktu, korzystna dla zdrowia średnia zawartość składników mineralnych przy niskiej zawartości sodu. Teraz Cisowianka przygotowuje nową telewizyjną kampanię reklamową, która niebawem wystartuje. W zeszłym roku w spocie Cisowianki nawiązującym do serialu „07 zgłoś się" wystąpili artyści z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Tegoroczne reklamówki mają również zapaść w pamięć widzów
i przyczynić się do budowy marki- zapowiadają marketerzy pracujący w firmie.
Cisowianka jako jedyna polska marka z powodzeniem konkuruje z wodami produkowanymi przez zachodnie koncerny. Zgodnie z raportami firmy AC Nielsen z marca tego roku Cisowianka zajmuje trzecie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży (5,8% udziału w rynku) i liczby sprzedanych opakowań (6,4% udziału w rynku). Wyprzedza między innymi należącą do Coca-Coli Kroplę Beskidu. Przed kilkoma tygodniami prasa ekonomiczna donosiła, że Cisowianka stała się przedmiotem zainteresowania dużych firm światowych jako cel przejęcia. Paweł Witaszek z zarządu firmy Nałęczów Zdrój komentuje te informacje z uśmiechem: „Dopinguje nas to do jeszcze większych wysiłków i konsekwencji w budowaniu marki Cisowianka. W tym roku zamierzamy osiągnąć jeszcze wyższą pozycję w rankingu sprzedaży".
Przezroczyste nakrętki oraz nowe etykiety są elementem tej strategii. I tylko jedno pozostaje niezmienne. Woda mineralna z tego samego, naturalnego źródła „Cisy" koło Nałęczowa.
Kontakt
Witold Strobel
PR Konsultant Cisowianki
ANS PR Consulting
tel/fax. 022 610-16-49
tel. kom. 602-718-570
tagi: Cisowianka ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...