... sam fakt, że Bahlsen od ponad 20 lat z sukcesem działa na polskim rynku to duże osiągnięcie. Oczywiście na sukces ten składa się wiele mniejszych i większych dokonań. Od samego początku istnienia w Polsce Bahlsen bardzo wiele inwestuje w technologię, park maszynowy, rozwój produktów i ich promocję, a także i przede wszystkim w pracowników. Dzięki temu Bahlsen zawdzięcza swoją obecną pozycję na ryku – jest jego czołowym graczem i posiada w portfolio 3 znane i doceniane przez konsumentów marki – Krakuski, Hit i Leibniz. Dzięki otwarciu w roku 2012 nowej hali produkcyjnej i uruchomieniu nowych linii produkcyjnych jesteśmy jeszcze bardziej elastyczni, konkurencyjni i otwarci na zmieniający się rynek i upodobania konsumenta.
Jak ważny dla Grupy Bahlsen jest polski rynek?
Poza Niemcami Polska jest największym rynkiem w obrębie Grupy Bahlsen. Co więcej, jest to rynek, który rozwija się najszybciej. W ciągu ostatnich pięciu lat obroty polskiej spółki wzrosły o ponad 90% a wielkość tonażu o prawie 60%. Oprócz rosnącej sprzedaży Polska ma także ogromne znaczenie dla Grupy pod względem produkcyjnym. W naszych zakładach w Skawinie i Jaworniku wytwarzane są również produkty dla całej Grupy Bahlsen. O tym, jak ważna dla Grupy jest spółka w Polsce dowodzi fakt, że w kwietniu ubiegłego roku Polska przejęła odpowiedzialność za sprzedaż produktów w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Teraz naszym celem jest umacnianie pozycji i wzrost sprzedaży już nie tylko na rynku polskim ale i w Regionie CEE.
Ciastka Hit, Leibniz, Krakuski – za co Polacy je uwielbiają?
To, co konsumenci doceniają w naszych produktach, to przede wszystkim wysoka jakość. Niezwykle wysokie kryteria jakościowe obowiązują na każdym etapie produkcyjnym, począwszy od wyboru surowców, poprzez proces ich przetwarzania, aż po etap pakowania wypieczonych ciastek i wysyłkę gotowych produktów. Pragniemy, aby zgodnie z naszą wizją (Mówisz ciastka – myślisz Bahlsen) firma Bahlsen była synonimem ciastek, ciastek o najwyższej jakości. Dokładamy wszelkich starań, by tę najwyższą jakość konsument mógł otrzymać za rozsądną cenę, dlatego też dywersyfikujemy nasze portfolio oraz opakowania. Dopasowujemy się do oczekiwań konsumenta, wprowadzamy nowości, aby odpowiedzieć na zmieniające się trendy i okazje konsumpcji. Nasze 3 marki skierowane są do różnych grup docelowych, dzięki temu każdy znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie.
tagi: Scott Brankin , Bahlsen Polska ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...