Oto zwycięskie projekty puszek Pepsi, które zobaczymy w sklepach już w czerwcu:
Puszka autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia, który zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. Mateusz przedstawił Pepsi jako napój na każdą okazję.
Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim zaprojektowała puszkę przywołującą na myśl letnie wakacje.
Natomiast Krzysztof Oleksiak z Warszawy tworząc swój projekt inspirował się letnią zabawą na świeżym powietrzu. Chciał, aby jego puszka kojarzyła się z wakacyjnymi festiwalami muzycznymi.
„Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów” – powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.
Wystartowało już kolejne Wyzwanie Pepsi!
16 kwietnia wystartowało nowe Wyzwanie Pepsi o nazwie #NagłośnijSwojeMiasto, które zachęca konsumentów do pokazania swoich miast w unikalny, oryginalny sposób. Więcej informacji na temat
Wyzwania Pepsi można znaleźć na stronie www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku .
tagi: Pepsi , Wyzwanie Pepsi , projekt , puszka , limitowana edycja ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...