W ramach najnowszej kampanii Knoppers pojawi się na ekranach sieci kin Cinema City. Spot reklamowy Knoppersa - kinowa wersja telewizyjnego spotu „Dzień dobry" - emitowany będzie
w bloku reklamowym poprzedzającym bezpośrednio film „Seks w wielkim mieście", ale także przed innymi filmami przeznaczonymi głównie dla kobiecej widowni. Kampania przygotowana przez dom mediowy OMD rusza 20 czerwca i potrwa przez cały czas obecności „Seksu w wielkim mieście" na kinowych ekranach.
Dodatkowo Knoppers pojawi się także w sprzedaży w kinowych barkach Ciemna City.
Knoppers - chrupiący wafelek mleczno-orzechowy oblany z jednej strony czekoladą, w Polsce dystrybuowany jest przez firmę Storck. Specjalnie na potrzeby polskiego rynku w minionym roku zmieniono koncept reklamowy Knoppersa: jest on dedykowany młodym, aktywnym kobietom. Płynąca z niego energia ma je wspierać w ciągu wypełnionego zajęciami dnia.
tagi: Knoopers,Storck ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...