Aplikacja vendero umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu WWW.
System vendero pozwala nawet niewielkim firmom w prosty i wygodny sposób zaistnieć z biznesem w Internecie. Aplikacja otwiera drzwi do e-handlu użytkownikom systemów z linii InsERT GT lub InsERT nexo, które są używane w codziennej działalności przez ponad 1/3 małych firm handlowych w Polsce.
–
InsERT już 23 lata skupia się na potrzebach małych i średnich firm, które wspiera oprogramowaniem ułatwiającym codzienną pracę i rozwój. Cieszę się, że wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i strukturą samego handlu, możemy zaoferować naszym klientom praktyczny produkt, który umożliwia działalność w przestrzeni Internetu – mówi Jarosław Szawlis, prezes InsERT S.A.
Dzięki vendero, szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW, można założyć i uruchomić sklep internetowy, witrynę z ofertą lub firmowy serwis. Intuicyjny kreator prowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Gotowe szablony oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji, a zawartość, układ i kolorystyka serwisu mogą być w dowolnym momencie modyfikowane. Powstałym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
–
Stworzenie vendero było strzałem w dziesiątkę. To rozwiązanie, które m.in. integruje system handlowy z platformą sklepu internetowego. Otwiera przed firmami dostęp do sprzedażowej aktywności w sieci – mówi Tadeusz Gruszczyński właściciel firmy zajmującej się bezpośrednim importem produktów naturalnych i ekologicznych z Krety. Firma uczestniczyła w przedsprzedażowych testach i planuje zastosowanie vendero do prowadzenia e-sklepu.
Użytkownicy aplikacji otrzymują dostęp do dokładnych zestawień zamówień, co pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup – i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu. Dzięki integracji z Subiektem wszystkie wybrane towary i usługi z systemu handlowego automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta.
–
Dla nas bardzo istotne jest, że vendero na bieżąco synchronizuje stany magazynowe z dostępnością produktów po stronie klienckiej sklepu internetowego. Wszystkie informacje o towarach, łącznie z opisami i zdjęciami, przechowujemy w jednym miejscu, w bazie danych Subiekta, co eliminuje czasochłonne i kosztowne czynności związane z wyeksponowaniem produktów na stronie WWW – podkreśla Tadeusz Gruszczyński.
Zwraca też uwagę na zasady licencji. –
W vendero spotkaliśmy się z korzystną formą licencjonowania. Nie musimy się martwić o połączenie kilku elementów, jak system handlowy, hosting, sklep WWW, obsługa wysyłek itp. – wszystko mamy w jednym pakiecie. To idealne rozwiązanie dla klienta z niewielkim budżetem i brakiem technicznej wiedzy, który w bardzo krótkim czasie chce uruchomić, działający 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, sklep internetowy – podsumowuje Tadeusz Gruszczyński.
System vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności internetowych PayU. Mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich np. o stanie realizacji zamówienia.
vendero dostępne jest w abonamencie rocznym, zarówno w wersji pudełkowej – dla sklepu do 1000 produktów, jak i w wersji elektronicznej – dla firmowego serwisu, witryny z ofertą 1000 lub 3000 produktów, sklepu z 1000 lub 3000 produktów. Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta nexo lub GT mogą bezpłatnie skorzystać z firmowego serwisu WWW.
Informacja o systemie venderovendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów:
• sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu;
• witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe;
• firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.
Najważniejsze zalety vendero: • łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny;
• prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować;
• kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy;
• stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW.
• integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu;
• przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu;
• komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach;
• integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.
Więcej informacji na
http://vendero.pl/