Opis na opakowaniach IRVING ma ułatwić osobom niewidomym oraz słabo widzącym znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Charakterystyczne „kropeczki" Braille'a to także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych
Oznaczenie w języku Braille'a powstały dzięki współpracy z Markiem Jakubowskim ze Studia Tyflografiki i Grafiki Komputerowej, który od 23 lat pracuje z niewidomymi dziećmi. Spółka Inntea, która zadebiutowała marką Irving w kwietniu br., jest prekursorem tego typu działań na rynku spożywczym.
Zgodnie z zaleceniem parlamentu europejskiego i Rady UE od roku 2009 wszyscy producenci leków ogólnodostępnych zobowiązani są do zamieszczania na opakowaniach preparatów napisów w języku Braille'a. Nie tylko firmy farmaceutyczne, ale także coraz więcej producentów z innych branż zaczyna stosować opisy swoich produktów umożliwiające osobom niewidomym ich odczytanie.
tagi: Irving herbaty ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...