Tak powstała EDYCJA LIMITOWANA czerwonych kubków. Jest ona głęboko związana z europejską kulturą picia kawy poza domem, różną w każdym kraju.
Zestawy promocyjne składają się z kawy NESCAFÉ Classic 600g oraz czerwonego kubka z EDYCJI LIMITOWANEJ GRATIS.
Tworzą ją 4 kubki z wizerunkami Rzymu, Paryża, Londynu i Warszawy. Każdy z nich rodzi inne skojarzenia. Pijąc poranną NESCAFÉ, w zależności od nastroju na chwilę można przenieść się myślami np. do słonecznej Italii lub pospacerować brzegiem Sekwany czy Wisły, jedynie za 40zł!
Tylko rzeczy niedostępne sprawiają, że czujemy prawdziwą satysfakcję z ich posiadania, dlatego EDYCJA jest LIMITOWANA.
W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawią się zestawy z kubkami Rzym i Paryż. Są dostępne w sieciach Makro C&C oraz Selgros od czerwca 2008.
tagi: NEstle , Nescafe , kubki , promocja ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...