Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Comarch jako jedyna polska firma IT w gronie dostawców TPM/TPO uwzględnionych w raporcie Gartnera
Comarch jako jedyna polska firma IT w gronie dostawców TPM/TPO uwzględnionych w raporcie Gartnera
Środa, 26 sierpnia 2015
Jak wynika z raportu przygotowanego przez ekspertów Gartnera „Market Guide for Trade Promotion Management and Optimization”, producenci dóbr konsumpcyjnych wydają rocznie ponad 25% przychodów na wydatki związane z promocją i z roku na rok ten udział stale rośnie. Tak więc odpowiednie narzędzie do efektywnego zarządzania aktywnościami promocyjnymi staje się wręcz nieodzowne.
„Market Guide for Trade Promotion Management and Optimization” to kolejna edycja raportu firmy analityczno-doradczej Gartner, poświęconego wiodącym dostawcom systemów klasy TPM i TPO. Ranking ma na celu pomóc producentom dóbr konsumpcyjnych w wyborze rozwiązania, które jest jak najlepiej dostosowane do ich potrzeb.
Rozwiązanie Comarch TPM, należące do rodziny produktów SFA, już po raz drugi z rzędu zostało docenione przez analityków Gartnera i zaliczone przez nich do czołowych producentów oprogramowania do zarządzania promocjami handlowymi (poprzednia edycja raportu „Vendor Panorama for Trade Promotion Management in Consumer Goods”, 2014). Jest to tym większy sukces, że Comarch jest jak dotychczas jedynym dostawcą tego typu rozwiązań, nie tylko w Polsce, ale jak czytamy w raporcie Gartnera, w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
„Comarch SFA Trade Promotion Management to nowoczesne rozwiązanie pozwalające w jak najbardziej efektywny sposób planować i zarządzać działaniami promocyjnymi oraz ich budżetami, a także estymować różne rozwiązania. Dodatkowo usprawnia wieloetapowe procesy akceptacji w przedsiębiorstwie oraz ułatwia podejmowanie decyzji na podstawie zaawansowanych analiz. Comarch SFA stawia na kompleksowość swoich rozwiązań, tak więc również rozwiązanie TPM silnie wpisuję się w strategię Omnichannel. Wytyczne planowanych w aplikacji promocji mogą być następnie widoczne na urządzeniach mobilnych przedstawicieli handlowych w celu weryfikacji i raportowania poprawności ich realizacji w punktach sprzedaży bądź wykorzystane w aplikacji e-commerce dedykowanej partnerom biznesowym” – mówi Justyna Włodarczyk, Comarch SFA, Product Manager.
Poza wiedzą i doświadczeniem na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Gartner jako wyróżnik produktu Comarch TPM podkreśla konfigurowalność rozwiązania oraz bardzo funkcjonalny kalendarz pozwalający nie tylko w prosty i intuicyjny sposób zarządzać promocjami, ale również analizować różne przedziały czasu. Silną strona rozwiązania Comarch jest również doświadczenie i wiedza pracowników oraz inżynierów krakowskiej firmy z zakresu współpracy z dystrybutorami, zdobyte podczas wieloletniej współpracy z takimi firmami jak Agros Nova czy Navo Orbico. Comarch SFA (Sales Force Applications) to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów około sprzedażowych. W ostatnim czasie do grona produktów dołączyły także aplikacje typu B2B e-commerce, przeznaczone dla partnerów biznesowych oraz call-center. Tworzą one razem kompleksowe rozwiązanie, pozwalające klientom Comarch SFA podążać za najnowszymi międzynarodowymi trendami.
Rozwiązania Comarch SFA kierowane są do branż: FMCG, farmaceutycznej, budowlanej, kosmetyczno-przemysłowej, produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Od kilku lat z rozwiązań Comarch korzystają światowe marki m.in. Diageo, RedBull, Energizer, Amica, BioMed czy Colgate-Palmolive.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.