- Chcemy podkreślić, że zmiana nazwy i logo jest odzwierciedleniem daleko idących zmian w samej firmie – jej potencjale, ofercie i strategii rynkowej. Zmiany te stopniowo i konsekwentnie przeprowadziliśmy w okresie minionych kilku lat, mając na celu dywersyfikację oferty naszej firmy i chcąc stać się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem dla naszych Klientów. Nowa nazwa Spółki - "PT Dystrybucja" w lepszym stopniu nawiązuje do głównego zakresu działalności firmy, której istotą jest aktywność dystrybucyjna. Mamy nadzieję, że zmiana nazwy zostanie dobrze przyjęta przez naszych partnerów biznesowych. – wyjaśnia Jarosław Szlendak, Prezes Zarządu
Zmiana nazwy nie wymaga aneksowania umów zawartych uprzednio z kontrahentami – dostawcami i odbiorcami. Nie ulegają także zmianie KRS, NIP, REGON ani numery rachunków bankowych. Zmianie uległ natomiast adres strony internetowej (www.ptdystrybucja.pl) oraz adresy poczty elektronicznej (np.: j.kowalski@ptdystrybucja.pl).
źródło: pih.org.pl
tagi: Polski Tytoń S.A. , PT Dystrybucja S.A. ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...