Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem - zarówno potrzeb, jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.
Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w aseptycznych opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5l i 1,5l.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca reklamę telewizyjną, outdoor oraz Internet, a także liczne działania BTL-owe. Na potrzeby kampanii zostały zaplanowane akcje specjalne wspierające dystrybucję oraz sprzedaż produktu m.in.: sprzęt merchandisingowy (regały, stojaki, wieszaki), lodówki, itp.
Sugerowana cena:
0,5l Cappy Ice Fruit: 2,69 zł
1,5l Cappy Ice Fruit: 4,59 zł.
tagi: coca-Cola ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...