Nowe, proste, bardziej wyraziste logo, uproszczona grafika oraz dodatkowe zdecydowane elementy kolorystyczne na etykiecie sprawiły, że stała się ona dynamiczna oraz bardziej przejrzysta. Zastosowane kolory i ich kompozycje podkreślają naturalność produktu. Jednocześnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych wiernych konsumentów, zachowany został przekaz komunikujący o wysokiej jakości produktu. Wzmocniony został przekaz wskazujący na pochodzenie naturalnej wody mineralnej Staropolanka z uzdrowiska w Polanicy-Zdroju, oraz na dobroczynny wpływ produktu na zdrowie i kondycję konsumentów.
Na etykietach napojów smakowych (Staropolanka o smaku cytryny, truskawki oraz jabłka) pojawiły się elementy, które maja wyraźnie zakomunikować orzeźwiające właściwości produktu.
Wprowadzone zmiany zwiększają atrakcyjność produktu i jego zauważalność na półce. Odświeżony i spójny wizerunek Staropolanki pasuje do aktualnych wymagań rynku.
tagi: Staropolanka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...