Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki. Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, które podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność - oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości.

"Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej: krystalicznego charakteru wódki oraz jej najwyższej jakości. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki" – mówi Anna Banaszek, Junior Brand Manager Żubrówki Białej.
Czerpiąca z bogactwa Puszczy Białowieskiej Żubrówka Biała, to krystalicznie czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki, jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Żubrówka w zeszłym roku została 3. wódką na świecie pod względem sprzedaży. Doceniana przez zagranicznych konsumentów, od ponad roku jest też liderem polskiego rynku wódek czystych
1. Stale umacnia swoją dominującą pozycję, a jej sprzedaż rośnie w rekordowym tempie – w 2015 roku osiągnęła ponad 100 milionów butelek.
Wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej w nowej odsłonie opiera się na kampanii pod hasłem „Czysty żywioł”. Wspierane będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opierać się będzie na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie.
Nowa Żubrówka Biała jest dostępna w sprzedaży od marca w pojemnościach 100, 200, 500, 700 i 1000 ml.
1CEDC za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże, Średnie i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze), udział wolumenowy w latach 2013, 2014, 2015, Kategoria wódki.
źródło: cedc.com