Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej - słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio.
Celem kampanii jest zbudowanie emocjonalnego wizerunku marki, opartego na tradycji domowych syropów - mówi Izabela Głodek, Category Manager w Hoop Polska - Dlatego nową twarzą marki jest babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe.
Nawiązując do najlepszych tradycji klasycznej polskiej animacji, chcemy przypomnieć konsumentom wspomnienie bajek z dzieciństwa, tylko lepsze i słodsze niż dawniej - mówi Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny Schulz - chcemy by nasz film oraz dalsze, konsekwentne działania budujące wizerunek Paoli, połączyły pokolenia.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Natomiast layouty prasowe ukażą się w prasie handlowej.
Wsparciem reklamowym są materiały BTL (plakaty, POS). Za działania ze strony agencji Schulz odpowiadają Jakub Smorawski - copywriter, Radek Jakubiak - senior copywriter, Łukasz Wiśniewski - art director oraz Anna Majkowska - account executive. Agencja została wybrana do obsługi marki Paola w ramach przetargu, w którym pokonała m.in. agencje Young&Rubicam i Just.
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
tagi: Paola syropy ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...