PreVital, marka oferująca szeroką gamę pełnoporcjowych karm dla kotów należy do lidera w sprzedaży karmy dla psów i kotów, międzynarodowej firmy Partner in Pet Food.
Produkty PreVital są dostępne na rynku polskim od niedawna, ale są już rozpoznawane i często wybierane przez właścicieli kotów.
Jednym z działań, które spowodowały, że świadomość marki rośnie jest sukces profilu „PreVital. Rozumiemy koty” na Facebooku. W ciągu kilku miesięcy fanpage zgromadził ponad 16 tys. fanów, a aktywność na stronie przekracza 20 tys. reakcji miesięcznie.
Osobowością profilu jest Archibald – kot brytyjski o iście angielskim poczuciu humoru.
Na profilu można znaleźć interesujące dla miłośników kotów treści: ciekawostki, użyteczne porady, dowcipne cytaty, zdjęcia i filmy, a także informacje o produktach PreVital.
Budowanie świadomości marki przekłada się na wzrost sprzedaży. Nasze działania marketingowe i dystrybucyjne zaowocowały podwojeniem sprzedaży marki PreVital na rynku polskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy.