Kampania nie obejmie jednak sklepów sieci w Polsce, ponieważ Tesco w Wielkiej Brytanii jest odrębnym przedsiębiorstwem. Tesco w Polsce ma swoje własne kampanie promocyjne, takie jak „dyskontowe ceny", która ma pokazać klientom, że nie muszą chodzić do sklepów dyskontowych, gdyż w tej samej cenie co tam, mogą robić zakupy w Tesco.
Rzecznik prasowy Tesco Polska, Przemysław Skory zapowiada świąteczną akcję promocyjną, nie chce jednak zdradzić szczegółów ze względu na konkurencję.
Źródło: Rzeczpospolita
tagi: Tesco Polska , promocje ,
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...