Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Cztery nowe sklepy marki Czas na Herbatę
Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono sukcesywnie się poszerza. Dynamiczny rozwój sprawia, że zwiększeniu ulega także liczba sklepów marki Czas na Herbatę. W październiku tego roku otworzono, aż cztery nowe lokale.
Czas na rozwój
Marka Czas na Herbatę systematycznie realizuje swoją strategię rozwoju, czego najlepszym dowodem jest otwarcie, aż czterech nowych sklepów w ubiegłym miesiącu. Wśród nowych salonów dwa stanowią sklepy własne, natomiast kolejne dwa to sklepy franczyzowe, będące istotnym filarem rozbudowy sieci na terenie kraju. Popularność tego modelu współpracy z marką Czas na Herbatę wynika głównie z życzliwego podejście do franczyzobiorców, a także interesujących rozwiązań, które bez wątpienia owocują ich zaufaniem.
Pierwszy z nowych lokali franczyzowych otwarty został 01.10.2016r. w Galerii Solnej w Inowrocławiu, drugi - 06.10.2016r. w Galerii Wołomin. Sklepy własne z kolei, rozpoczęły swoją działalność 19.10.2016r. w centrum najnowszej generacji Posnania w Poznaniu, a także 21.10.2016r. w Galerii Metropolia w Gdańsku. Co wpłynęło na wybór właśnie tych miejsc? - Oferty nowych lokalizacji są owocem naszych poszukiwań, jak i propozycji, które do nas napływają. Każdą z nich sprawdzamy pod względem biznesowym. Mając dziewiętnaście lat doświadczenia kierujemy się analizą lokalnego rynku oraz koncepcji przedstawianej przez wynajmującego, powierzchnią i kształtem lokalu, jego umiejscowieniem, kosztami związanymi z otwarciem oraz prowadzeniem – mówi Marta Głowska Dyrektor Ds. Rozwoju Sieci Czas na Herbatę. Punkty w Inowrocławiu i Wołominie są jedynymi sklepami marki Czas na Herbatę w tych miastach, w Poznaniu jest to już trzecia lokalizacja, a w Gdańsku druga.
W nowo otwartych salonach marka Czas na Herbatę zadbała także o uświetniające to wydarzenie atrakcje. Na klientów czekały bowiem wyjątkowe propozycje, począwszy od degustacji herbacianych, przez upominki dla kupujących i na specjalnych rabatach kończąc.
Otwarcie czterech nowych sklepów w jednym miesiącu stanowi ogromny sukces, który potwierdza mocną pozycję marki Czas na Herbatę na polskim rynku herbacianym. To oczywiście nie koniec inwestycji. - Mogę potwierdzić, że już niebawem przed nami dwa kolejne otwarcia, z których jedno nastąpi w kolebce naszej marki, czyli we Wrocławiu – zapowiada Marta Głowska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.