- Zwiększamy zasięg naszej sieci telewizji w miejscu sprzedaży o kolejne miasta. W nowo otwartych oddziałach delikatesów Piotr i Paweł zainstalujemy kolejne 66 nośników POS TV, co da nam w sumie 330 ekranów w całej sieci - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV. Dostarcza całej technologii i oprogramowania.
Piotr i Paweł to polska sieć sklepów z osiemnastoletnim doświadczeniem. Ugruntowaną pozycję zdobyła dzięki polityce otwartej na potrzeby klienta, przemyślanej lokalizacji, miłej obsłudze i przestrzeni, a przede wszystkim bogatej gamie asortymentu na najwyższym poziomie. Rozwiązania oferowane przez Call2Action będą wspierać ten wizerunek.
tagi: Piotr i Paweł ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...