Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Rozmowa z Bartłomiejem Kubackim z firmy PepsiCo

Kategorie produktów

Rozmowa z Bartłomiejem Kubackim z firmy PepsiCo

Poniedziałek, 13 lutego 2017 HURT & DETAL Nr 02/132. Luty 2017
O rynku napojów, promocjach ostatniego roku i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem w PepsiCo.
W ubiegłym roku z powodzeniem przeprowadzaliście promocję Waszych produktów, w tym akcję „Wyzwanie Smaku  Pepsi”. Jak wyglądał ubiegły rok pod względem sprzedaży marek napojowych?

Rok 2016 był dla nas pełen wyzwań. Przeprowadziliśmy wiele udanych aktywacji marketingowych, a nasze marki zapewniły konsumentom wiele rozrywki: Wyzwanie Smaku Pepsi w nowej formule latem i po raz pierwszy zimą, piłkarska promocja Lay’s w ramach sponsoringu UEFA Champions League oraz Letnia Wyspa Lay’s.

Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży naszych marek napojowych w Polsce w 2016 r. Konsumenci chętnie sięgali po napoje gazowane, w tym nasze flagowe marki Pepsi, Mirinda, 7UP. Powodzeniem cieszyły się napoje na bazie herbaty Lipton Ice Tea. Coraz więcej zwolenników zyskuje też napój energetyczny Rockstar.

Ponadto, bardzo cieszymy się z faktu, że w 2016 r. PepsiCo zostało sklasyfikowane na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych (badanie FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowane przez Advantage Group).

Na promocji których marek skupicie się w najbliższym czasie? Jakich nowych akcji promocyjnych możemy się spodziewać?

W roku 2017 z pewnością czekają nas nowe wyzwania. Zapewnimy konsumentom wiele świetnej zabawy w ramach aktywacji marketingowych naszych wiodących marek napojowych i przekąskowych, m.in. Lay’s, Pepsi, Lipton Ice Tea oraz Cheetos. Z początkiem roku wystartowała kampania marketingowa Lay’s pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem”, której hitem są nowe uśmiechnięte paczki chipsów i konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Ponieważ nasi konsumenci bardzo lubią angażujące działania promocyjne, do których zapraszamy ich m.in. w mediach społecznościowych, częścią kampanii jest również akcja CSR „Uśmiechnij się z Lay’s”. W ramach akcji za każde selfie z uśmiechniętą paczką Lay’s i specjalnym hashtagiem #usmiechnijsiezlays, opublikowanym w mediach społecznościowych, Lay’s przekaże złotówkę na rzecz pięciu wybranych fundacji charytatywnych.

Zapowiedzieliście zmiany receptur napojów w kierunku prozdrowotnym, a do roku 2025 zmniejszenie zawartości cukru w większości Waszych napojów. Czy w najbliższych miesiącach zobaczymy pierwsze zwiastuny tych zmian?

W PepsiCo uważnie śledzimy trendy rynkowe i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, dlatego przeprowadzamy reformulację naszych napojów i przekąsek. Dzięki temu możemy oferować konsumentom produkty o obniżonej zawartości cukru, soli, tłuszczów nasyconych i kwasów tłuszczowych trans. Wiele z naszych produktów zawiera cenny błonnik pokarmowy.

Polacy już mogą wybierać spośród bezcukrowych wariantów Pepsi – Pepsi Max, Pepsi Light/Lemon, napojów Lipton Ice Tea na bazie herbaty częściowo słodzonych stewią – Lipton Ice Tea Peach, Green Lemon, Green Mango, napoju izotonicznego Gatorade, a także wody Krystaliczne Źródło i soków owocowych Toma.

Konsumentom przywiązującym wagę do bycia „fit” oferujemy chipsy Lay’s Prosto z Pieca zawierające 70% mniej tłuszczu niż tradycyjne chipsy. W chrupkach Cheetos Ketchup oraz Cheetos Pizzerini zredukowaliśmy ilość soli o 25%, a w Cheetos Spirals o 30%. Wszystkie chrupki i popcorn produkujemy z wykorzystaniem oleju rzepakowego, który zawiera aż o 50% mniej tłuszczów nasyconych niż olej palmowy. Dzięki temu PepsiCo zredukowało ilość tłuszczów nasyconych w chrupkach i popcornie o 83%.

Jak oceniacie rynek napojów w Polsce? Jakie są możliwości rozwoju i jakie trendy przewidujecie na 2017 rok?

Polacy bardzo lubią spotykać się z rodziną lub w gronie przyjaciół, co w naturalny sposób łączy się ze spożywaniem napojów gazowanych oraz wody. Na bieżąco dostosowujemy nasza ofertę rynkową do potrzeb i upodobań polskich konsumentów. Sięgają oni po napoje znanych i lubianych marek takich, jak: Pepsi, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Lipton Ice Tea, Rockstar.

Najchętniej kupowane są napoje w opakowaniach 1,5, 2 i 2,25 l w sklepach wielkopowierzchniowych i dyskontach, przy okazji robienia większych zakupów. Jednak bardzo dobrze sprzedają się również napoje w opakowaniach o pojemności 0,5 l, po które konsumenci sięgają impulsywnie załatwiając sprawy na mieście, podczas podróży lub w drodze do pracy.

Dziękuję za rozmowę.
Joanna Kowalska




tagi: Bartłomiej Kubacki , PepsiCo ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51