Linia kreatywna oraz produkcja sesji została przygotowana przez agencję reklamową Communication Unlimited.
Klienci Galerii Mokotów to „obywatele świata", którzy łączą w sobie umiłowanie do podróży i nowych kultur z fascynacją modą. Nowa kampania będzie w sposób bezpośredni nawiązywać do idei kosmopolityzmu i miejsc, które kojarzą się ze światową modą. Pierwsza odsłona realizowana pod hasłem „Gdy moda rozkwita..." zadebiutuje na stołecznych bilbordach już 15 marca 2009 roku. Sesja na potrzeby kampanii została zrealizowana w Warszawie w dniach 24-25 lutego 2009 roku.
„To pierwszy w Polsce przypadek, kiedy do pracy nad kampanią reklamową centrum handlowego zaangażowano Miss Świata. Tę rolę bycia pierwszym gramy z prawdziwą przyjemnością" - powiedziała Magdalena Woronowicz, specjalista ds. marketingu Galerii Mokotów. „Tatana z racji uprawianego zawodu dużo podróżuje i oczywiście interesuje się modą. Połączenie tych cech było i jest bardzo inspirujące. W oczach nas wszystkich Miss Świata jest uosobieniem mody, stylu, wdzięku i piękna w każdym detalu. Taka też będzie nasza tegoroczna kampania. Taka jest Galeria Mokotów." - dodaje.
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, kino, centrum rozrywki, fitness klub, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce. Od początku działalności powierzchnia handlowa w Galerii Mokotówjest wynajęta w 100%.
tagi: Galeria Mokotów ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...