Mechanizm promocji jest następujący: kupując, co najmniej jeden kilogram bananów Chiquita
i wysyłając dowód zakupu wraz z kopertą konkursową (dostępną przy stoisku
z bananami lub na stronie www.chiquita.pl), otrzymasz gwarantowaną nagrodę - unikalną książkę kucharską z przepisami na egzotyczne potrawy z pełnych tropikalnego smaku bananów Chiquita (pierwsze 4 tys. osób). Do książki kucharskiej dołączona będzie zdrapka, dająca szansę wygrania nagrody głównej - Vouchera w wysokości 20 000 zł na wymarzoną egzotyczną wycieczkę, do zrealizowania w biurze podróży. Akcja trwa od 17 kwietnia do 14 maja 2009 r.
W promocji wezmą udział sieci handlowe: Real, Auchan, Eko, Marcpol, Alma Market, Piotr
i Paweł, Stokrotka i Chata Polska.
Promocja zostanie wsparta przez ogólnopolską kampanię radiową w stacjach: RMF FM, ZET
i ESKA. Planowana jest także kampania prasowa w „Gali" oraz „Chwili dla Ciebie".
Za przygotowanie komunikacji promocji oraz kreacji zarówno w zakresie BTL jak i ATL odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy BrandConnection, a działania PR dla promocji prowadzi agencja Edelman Polska.
Szczegółowe informacje o promocji, porady na temat zdrowia i urody, a także przepisy na przysmaki z bananami Chiquita - dostępne będą na stronie http://www.chiquita.pl/
tagi: chiquita , banany , promocja , przygoda ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...