Lista produktów zawiera wszystkie bestsellery z kategorii warzyw, zup i mieszanek warzywnych, m.in. Marchewkę kostkę, Zupę wiosenną czy Włoszczyznę w paskach. „Rozwój tej kategorii, to po sukcesie sprzedażowym naszych warzyw z wartością dodaną, kolejny krok na drodze rozwoju FRoSTY. Zainwestowaliśmy w modernizację linii produkcyjnej, aby dostarczyć konsumentom produkty wysokiej jakości, której gwarantem od lat jest marka FRoSTA." - mówi dyrektor sprzedaży firmy, Paweł Wojciechowski.
Dla całej linii Agencja reklamowa Papagayo stworzyła eleganckie opakowania, w nowoczesnej szacie graficznej, które mają podkreślać wysoką jakość produktów i odróżniać je od wyrobów konkurencji.
Przez pierwsze miesiące najważniejszym celem będzie zbudowanie jak najszerszej dystrybucji oraz znajomości FRoSTY jako marki oferującej nie tylko ryby, ale także warzywa mrożone i dlatego na początku kategoria warzyw FRoSTA otrzyma silne wsparcie w miejscach sprzedaży (degustacje, animacje, wobblery).
tagi: frosta , marchewka , kostka , zupa , mieszanka ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...