Reklama jest czytelną dla konsumentów opowieścią o świecie prostych, męskich wartości, którym rządzą przejrzyste reguły. Przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy - góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy „Tatry" najbardziej. Kampania piwa „Tatra" potrwa kilka miesięcy.
tagi: Tatra , Grupa Żywiec , Kampania ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...