Na rynku dostępne są już napoje Pepsi Max w nowym, bardziej charakterystycznym opakowaniu. Od końca stycznia były one sukcesywnie wprowadzane na polski rynek. Swoim nowym designem i chwytliwymi hasłami na opakowaniach, mają przemawiać wprost do konsumenta. Do sprzedaży wprowadzono pięć różnych propozycji etykiet, a wśród nich między innymi slogan „Bez słodzenia" i „Nie ma planu B", które pojawią się na wszystkich opakowaniach Pepsi Max.
„Główni gracze na polskim rynku promują, bardzo popularne w Europie Zachodniej, produkty bezcukrowe. Polacy poszukują jednak w coli przede wszystkim dobrego smaku i pozytywnych emocji. Dlatego też zależy nam, aby PEPSI MAX była postrzegana jako smaczna i najbardziej cool cola na rynku. Bezcukrowość produktu komunikujemy wyłącznie, ale za to w bardzo wyraźny sposób, na opakowaniu" - mówi Bartłomiej Szmaj, Marketing Manager napojów gazowanych.
Na opakowaniach Pepsi Max widnieje również nowy logotyp tej linii produktów. Teraz dobrze widoczny jest napis MAX oraz BEZ CUKRU.
tagi: pepsi , bez cukru , wizerunek ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...