Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Comarch wspiera IREKS na nowych rynkach
Advertisement

Oprogramowanie

Comarch wspiera IREKS na nowych rynkach

Środa, 31 maja 2017
Firma IREKS, działająca na rynku od ponad 160 lat w branży piekarniczo-cukierniczej w przeszło 90 krajach, zdecydowała się na rozwój współpracy z Comarch. Po sukcesie wdrożenia rozwiązania Comarch SFA Mobile Sales Force w Polsce w 2014, IREKS zacieśnia współpracę z Comarch i wdraża następne systemy informatyczne w kolejnych krajach.
Pracownicy terenowi IREKS dzielą się na dwie grupy: sprzedawców i technologów. Zadaniem systemu CRM/SFA było wsparcie obu z nich. Ze względu na specyfikę branży i różny stopień dojrzałości informatycznej w poszczególnych krajach, niektóre spółki grupy IREKS posiadały już rozwiązania klasy CRM/SFA, jednak większość z nich wdrażała je samodzielnie, bez koordynacji z innymi firmami wchodzącymi w skład grupy. Stąd wyzwaniem było ujednolicenie procesów i uwspólnianie systemów i baz danych. Comarch zaproponował jednolite, centralne rozwiązanie Comarch SFA Mobile Sales Force obsługiwane za pomocą iPada i stworzone z myślą o wdrożeniu w możliwie jak największej ilości krajów, w których działalność prowadzi IREKS.

Uniwersalność systemu Comarch SFA pozwala na wsparcie codziennej pracy zarówno przedstawicieli handlowych, jak i technologów, mimo, że realizują różne cele i wytyczne, a także managerów sprzedaży, uwzględniając specyfikę ich zadań,  obowiązków i oczekiwań.

W chwili obecnej grupa IREKS korzysta z rozwiązania Comarch SFA Mobile Sales Force w ośmiu krajach europejskich:  Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Danii, Belgii, Rumunii, Norwegii, i Szwecji oraz w regionie Azji Pacyficznej. Planuje również kolejne wdrożenia, m.in. w Rosji i Holandii. Wdrożony system oferuje szereg rozmaitych funkcjonalności, począwszy od zbierania zamówień w terenie, opracowywania i wdrażania receptur, po realizację ankiet i zbieranie informacji zwrotnych na temat produktów i opracowanych receptur. Wysoce elastyczne rozwiązanie, pozwalające na łatwą zmianę konfiguracji, umożliwia korzystanie z elementów dedykowanych określonym rynkom. Żaden kraj ani rynek nie musi korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji. Innymi słowy, system został zaprojektowany w sposób umożliwiający jednolite wprowadzanie dalszych modernizacji i rozszerzeń, które  spełniają specyficzne potrzeby biznesowe Grupy IREKS.

- Projekt stale się rozwija, nie tylko pod względem wdrożeń w kolejnych krajach, ale również pod względem funkcjonalnym. Od początku 2017 roku na jednym z rynków prowadzone są testy nowych modułów, m.in. aplikacji webowej dla regionalnych kierowników ds. sprzedaży. Dodatkowo planujemy uruchomić moduł call center do obsługi zgłoszeń i zadań dla pracowników terenowych – mówi Jakub Frankiewicz, dyrektor konsultingu Comarch SA.

Wdrożenie systemu Comarch SFA przyniosło grupie IREKS następujące korzyści:
  • szybsze raportowanie,
  • wyeliminowanie  błędów w raportach, 
  • optymalizacja pracy przedstawicieli handlowych i technologów, dzięki czemu pracownik terenowy ma więcej czasu dla swoich klientów i mniej czasu spędza na pracy biurowej,
  • lepsze przygotowanie do wizyty u klienta,
  • skrócenie czasu składania zamówień,
  • niższy koszt obsługi klienta,
  • ujednolicenie narzędzi do zarządzania recepturami,
  • usprawnienia systemu i nowe funkcje są dostępne dla wszystkich użytkowników – urzeczywistnienie idei nieustannego doskonalenia w całym cyklu życia aplikacji, 
  • krótsze, sprawdzone procedury wdrożeń w nowych podmiotach i krajach.



tagi: Comarch , IREKS , nowe rynki , Comarch SFA Mobile Sales Force ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51