Oranżadę przynajmniej od czasu do czasu pije aż 47% Polaków powyżej 15 roku życia.
41% z nich jako ulubioną markę tego napoju zdecydowanie wskazuje HELLENĘ. Dla porównania, inne marki mogą liczyć na zaufanie rzędu najwyżej 19%. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 1033 Polaków.
Badania Pentora wskazują , że oprócz czterdziestoparolatków jedną z najsilniejszych grup miłośników oranżad HELLENA stanowią osoby do 29 roku życia (28%). Ciekawie rozkłada się również popularność tej marki w różnych grupach zawodowych. Jak pokazują wyniki badań, najwięcej jej fanów znajduje się wśród gospodyń domowych, robotników i rolników, ale także - studentów. Szczególnie chętnie sięgają po nią mieszkańcy miast do 200 tys. mieszkańców.
Na podstawie rankingu najciekawszych produktów na polskim rynku przeprowadzonego przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej oranżadom Hellena przyznano niedawno tytuł „Produkt Roku 2009".
(MN)
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...