Bosman Niepasteryzowany pojawi się na rynku w butelce 0,5 l, ze złoto-brązową etykietą, podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość piwa. Piwo to zawiera: 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.
Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru", realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Bosmana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Bosman Niepasteryzowane, o 8-io tygodniowym terminie przydatności do spożycia, dostępne będzie na obszarze województwa zachodniopomorskiego.
(MN)
tagi: piwo , bosman , pasteryzowane , carlsberg ,
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...