Marka Wilkinson kieruje swoje działania do przyszłych ojców, zaznaczając swą obecność w... gabinetach ginekologicznych. To właśnie tam wykonywane jest ostatnie USG przed porodem, które pozwala przyszłym rodzicom poznać płeć swego jeszcze nie narodzonego dziecka. Nazwa paczki, w której znalazła się maszynka Wilkinson Xtreme3 - „Chłopiec czy dziewczynka" - odwołuje się to tego, ważnego w życiu rodziców momentu.
Celem przedsięwzięcia jest pomoc mężczyznom w nawiązywaniu kontaktu z niemowlęciem, w którym istotnym ograniczeniem jest dla nich ich zarost. By bez przeszkód mogli tulić swoje pociechy, tym samym w pełni partycypując w ich rozwoju, otrzymają maszynki umożliwiające im uzyskanie gładkiej twarzy.
Jest to już II edycja takiej akcji. Zakończenie tego przedsięwzięcia przewidziane jest na koniec maja br.
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...