Aktor, znany z filmów takich jak m.in.„ Szklana pułapka", podpisał czteroletni kontrakt, który opiewa, jak nieoficjalnie dowiedziała się Rzeczpospolita, na kwotę 16 mln dolarów.
Kampania reklamowa intensywnie przeprowadzana będzie m.in. w Hiszpanii, Francji, krajach bałtyckich, na Ukrainie oraz w Chinach, czyli tam, gdzie produkt zostanie dopiero wprowadzony na rynek.
tagi: bruce willis , wódka , sobieski ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...