Piast Niepasteryzowane pojawi się na rynku w standardowych butelkach 0,5 l z dedykowaną etykietą podkreślającą świeżość, naturalność, oraz wysokie parametry jakościowe piwa. Piast Niepasteryzowane, o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, zawiera 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.
Pojawieniem się Piasta Niepasteryzowanego na rynku - wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki - Niepasteryzowane", realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Piasta komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
(MN)
tagi: piwo , niepasteryzowane,piast ,
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...