Tematem przewodnim tegorocznej edycji kongresu jest „Kondycja programów lojalnościowych w dobie zmian na rynku". Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość poznania rozwiązań, które pozwolą firmie rozwijać się w czasie spowolnienia gospodarczego, a także wyróżnić ją na tle konkurencji. Dowiedzą się również jak wykorzystać programy lojalnościowe do zdobycia zaufania konsumentów i podniesienia sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają nowe metody, które pozwolą pozytywnie zaskoczyć klientów oraz przykłady programów lojalnościowych, które odniosły sukces na międzynarodowych rynkach.
W konferencji wezmą udział eksperci z międzynarodowych firm i instytucji specjalizujących się w budowaniu zaufania konsumentów.
Wystąpią również menagerowie marketingu, z przedsiębiorstw, które wprowadziły programy lojalnościowe, w tym m.in. Krzysztof Swaczyna - Kierownik ds. Programu Lojalnościowego, Alma Market; Barbara Drobińska - Loyalty Program Manager, Makro Cash and Carry Polska oraz Jacek Starzyk - Dyrektor Marketingu, PolRest.
Każdego roku konferencja przyciąga ok. 200 uczestników, wśród których przeważają dyrektorzy oraz menedżerowie ds. marketingu i programów lojalnościowych. Od 2000 roku w kolejnych edycjach Kongresu „Programy Lojalnościowe" udział wzięło ponad 1600 osób.
Więcej informacji na temat kongresu można znaleźć na stronie internetowej organizatora: http://informedia-poland.com/pl/kongresy-konferencje/ix-kongres-programy-lojalno%C5%9Bciowe
tagi: LaSer , program lojalnościowy , konferencja ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...