Wzrost obrotów w pierwszych miesiącach br. roku wyniósł 30 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dynamika przyrostu liczby delikatesów w ciągu trzech lat istnienia wynosi średnio 30 proc. rocznie.
Każda placówka oferuje ok. 4 tyś. produktów organicznych (naturalnych), a dodatkowo organizuje działy z żywnością dla diabetyków, alergików, niemowlaków i osób poszukujących produktów bezglutenowych.
Na zwolenników diety wciąż modnego, Michela Montignac'a czekają oryginalne, przez niego sygnowane produkty i podręczniki pomocne do układania składu dietetycznych, ale niezwykle atrakcyjnych i pożywnych posiłków.
(MN)
tagi: delikatesy organic ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...