W spółce dojdzie do zmian organizacyjnych, które będą miały na celu poprawę działalności sprzedażowej. Zmniejszona zostanie produkcja najmniej rentownych produktów oraz zatrudnienie. Majątek grupy zostanie przejrzany pod kątem sprzedaży części aktywów. W sumie ma to przynieść 20 proc. rocznych oszczędności.
W 2008 r. Kolastyna odnotowała 9,7 mln zł straty netto (wobec 361 tys. zł straty rok wcześniej), a przychody firmy spadły o 10 proc. do 83,7 mln zł.
(maj)
27.04.2009
tagi: Kolastyna ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...