OSHEE od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej – marka angażuje się w wiele wydarzeń sportowych oraz jest m.in. partnerem Pucharu Polski w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1 Ligi, jesienią ub.r. firma została oficjalnym partnerem PZPN. OSHEE współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.
W ramach współpracy z PZLA, OSHEE wprowadzi na rynek napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: OSHEE Runners i OSHEE Lemon, w butelkach o standardowej pojemności 0,75 l. Oba napoje idealnie sprawdzają się podczas intensywnych treningów, podczas których organizm traci nie tylko wodę, ale i ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany czy elektrolity.
„Cieszę się, że udało nam się pozyskać sponsora, który ma identyczną wizję działalności i nieustanie przesuwa granicę swoich możliwości, by być najlepszym. Dodatkowe środki finansowe uzyskane dzięki współpracy z OSHEE stanowią szansę na dalszy rozwój polskiej lekkiej atletyki. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyczyni się do wzrostu zainteresowania królową sportu” – Paweł Olszański, sekretarz generalny PZLA.