Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Hochland numerem 1 i „Ulubioną Marką Polaków 2017”!
Hochland numerem 1 i „Ulubioną Marką Polaków 2017”!
Środa, 04 października 2017
Marka Hochland została zwycięzcą tegorocznej edycji badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków 2017”, zrealizowanego przez instytut GfK Polonia, w kategorii Sery żółte.
Badanie przeprowadzone zostało przez Instytut GfK Polonia. Jego celem było zidentyfikowanie, które marki produktów FMCG zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Przebadanych zostało 1040 marek produktów w ramach 137 kategorii FMCG. Badanie zostało przeprowadzone na łącznej próbie 1 tys. Polaków w wieku 18-65 lat, decydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających badane kategorie produktowe. W trakcie badania respondentom pokazywane były wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki na ekranie monitora. Marki pogrupowane zostały według kategorii produktowych i były rotowane w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). To oznacza, że każda marka miała równe szanse podczas badaniem.
Rozpoznawalność marek na rynku serów jest duża, a marka Hochland ma najwyższą rozpoznawalność i najsilniejsze pozytywne kojarzenia w całej kategorii sera (znajomość na rynku sera dla Hochland to 85%, badanie Omnibus GfK Polonia, czerwiec 2016). Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją. Nowe plasy serów żółtych Hochland mają nową szatę graficzną opakowań, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. W kolejnych krokach zaplanowano intensywne wsparcie plastrów żółtych Hochland kampanią telewizyjną, on-line, PR oraz działaniami niestandardowymi. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.