Kampania marki nawiązuje do pozytywnych emocji, które na co dzień towarzyszą młodym ludziom, takim jak miłość, radość czy przyjaźń. Celem, jaki przyświecał twórcom kampanii było pokazanie, iż Prince Polo to wafelek, który towarzyszy ludziom w najważniejszych chwilach - za każdym razem kiedy sięgamy po Prince Polo doświadczamy nie tylko jego wyjątkowego smaku, ale i jego wyjątkowej historii.
Pozytywne emocje ukazane w reklamach będą komunikowane na opakowaniach Prince Polo. Od połowy maja w sklepach dostępna będzie edycja limitowana wafelka w nowych, „pozytywnych" opakowaniach.
30-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w wybranych kanałach sieci kablowych, a także w kinach Cinema City, Multikino i Helios. Silnemu wsparciu w TV i kinach towarzyszyć będzie reklama na nośnikach zewnętrznych oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
(MN)
tagi: prince polo , wafelek ,
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...