W 2008 roku osiągnięto blisko 583 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 4,9 mln zł zysku netto. Wynik ten był nieznacznie niższy od prognozowanych 5 mln zł.
Poprzedni rok zanotował zwiekszoną sprzedaż piwa - 57 proc., przed napojami - 20 proc. oraz alkoholami mocnymi - 17 procent.
W 2008 roku zakończono proces konsolidacji 10 spółek, o mocnej pozycji rynkowej, zajmujących się dystrybucją wyrobów alkoholowych, piwa i napojów bezalkoholowych. Advadis s.a. przejął ponadto majątek 4 spółek, z którymi podpisane zostały umowy dotyczące zakupu towarów, opakowań, środków transportowych oraz wynajmu powierzchni magazynowych. Dzięki tym przejęciom Spółka objęła swoim obszarem działania znaczną część Polski - województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, lubuskie, wielkopolskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz świętokrzyskie. Strategia Spółki zakłada stopniowe zwiększanie pokrycia geograficznego Polski.
(MN)
04.05.2009
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...