Podczas targów Watercoolers Europe co roku nagradzane są najskuteczniejsze kampanie marketingowe, branżowe innowacje i inicjatywy chroniące środowisko naturalne. Głosy oddaje jury europejskich ekspertów z branży, krajowe stowarzyszenia producentów oraz internauci w otwartym głosowaniu.
Sukces Dar Natury podczas tegorocznej edycji nagród komentuje Dyrektor Sprzedaży i Marketingu GetFresh, Marcin Grotkiewicz:
Jesteśmy zaszczyceni, że nasza witryna internetowa została dostrzeżona i wyróżniona przez ekspertów branżowych z całej Europy. Naszym celem było stworzenie strony, która będzie nie tylko wirtualną wizytówką firmy, ale też aktywnym panelem sprzedażowym. Woda do domu i biura to rynek trudny - dojrzały i wysoko konkurencyjny. Dlatego potencjalny klient, trafiający do naszej witryny, jest od początku komfortowo „prowadzony za rękę”. Wierzymy jednak, że nasz produkt sprzedają ludzie, a nie aplikacje. Dlatego kilkanaście aktywnych formularzy, intuicyjnie rozmieszczonych na www i aktywnie „zachęcających” użytkownika, gwarantuje bardzo szybki kontakt z naszym działem obsługi klienta czy działem sprzedaży. Dar Natury to jedna z najpopularniejszych marek wody do biura i domu. Już od 25 lat woda Dar Natury trafia do tysięcy firm i domów w Polsce. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom marka wciąż powiększa grono klientów i utrzymuje pozycję lidera. Obecnie oferta firmy wzbogaciła się o kawę i specjalistyczne ekspresy do kawy dla biur. Sukcesy sprzedażowe GetFresh wspiera dobrze zaprojektowana i stale optymalizowana strona internetowa firmy.
Sekret naszej witryny? Stała praca nad optymalizacjami i regularne audyty statystyk i ruchu na stronie, by na bieżąco korygować najsłabsze ogniwa i ślepe zaułki www. Nie zapomnieliśmy oczywiście o jednym z najważniejszych aspektów e-marketingu – doskonałym przystosowaniu strony do pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych. Obserwujemy, że strona www.darnatury.pl stała się już swoistym benchmarkiem branżowym, którego rozwiązania są podglądane i adaptowane. Nasze podejście do e-marketingu utwierdza również tegoroczne wyróżnienie European Aqua Award dla Dar Natury – mówi Marcin Grotkiewicz.
Nagrody European Aqua Awards przyznaje stowarzyszenie WE, WATERCOOLERS EUROPE. Od 1993 reprezentuje interesy branży tzw. „watercoolers”, promuje wymianę wiedzy technicznej, naukowej oraz najnowszych przepisów i regulacji prawnych. Stowarzyszenie definiuje i podtrzymuje najwyższe standardy jakości dla ochrony konsumentów oraz praktyk etycznych w całej branży w Europie.