Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Alfa Romeo otwiera zamówienia na Stelvio Quadrifoglio

Auto

Alfa Romeo otwiera zamówienia na Stelvio Quadrifoglio

Poniedziałek, 06 listopada 2017
Ruszyły zamówienia na Stelvio w wersji Quadrifoglio, pierwsze "Quadrifoglio", które jest również SUV-em. Nowy model Alfy Romeo, który stał się nowym punktem odniesienia dla segmentu kompaktowych SUV-ów kategorii premium, kosztuje 402.800 złotych brutto.
 Porywający swoim designem, osiągami i technologią, Stelvio Quadrifoglio jest najszybszym SUV-em, co udowodnił na legendarnym torze Nürburgring, gdzie ustanowił nowy rekord w kategorii nadwozia SUV: 7 minut, 51 sekund i 7 dziesiątych sekundy.

Benzynowy silnik BiTurbo 2.9 V6 o mocy 510 KM

Stelvio Quadrifoglio jest wyposażony w benzynowy silnik z podwójną turbiną BiTurbo 2.9 V6 - wykonany w całości z aluminium i inspirowany technologią i możliwościami technicznymi Ferrari - który rozwija maksymalną moc 510 KM przy 6 500 obr/min i zapewnia maksymalny moment obrotowy 600 Nm między 2 500 a 5 000 obr/min. Ponadto, zestawiony jest z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów, która ma specjalną kalibrację, umożliwiającą zmianę biegów w zaledwie 150 milisekund w trybie Race. Stelvio Quadrifoglio jest w stanie przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy i osiąga maksymalną, najwyższą w tej kategorii prędkość 283 km/h.

Innowacyjny układ napędowy 4x4 (Q4) zestawiony z AlfaTM Active Torque Vectoring

Po raz pierwszy benzynowy silnik 2.9 V6 BiTurbo o mocy 510 KM zestawiony jest z innowacyjnym układem napędowym Q4, który pozwala zapewnić maksymalny poziom pod względem osiągów, właściwości jezdnych, przyjemności jazdy i bezpieczeństwa we wszystkich warunkach. W normalnych warunkach, układ Q4 przenosi 100% momentu obrotowego na oś tylną. Po osiągnięciu granicznej wartości przyczepności kół, system w rzeczywistym czasie przekazuje 50% momentu napędowego na oś przednią za pośrednictwem specjalnej skrzynki rozdzielczej.

Sportowy SUV Alfy Romeo jest zaskakująco ekonomiczny pod względem emisji spalin i spalania, dzięki sterowanemu elektronicznie systemowi dezaktywacji cylindrów oraz funkcji "sailing", dostępnej w trybie jazdy Advanced Efficiency. Wreszcie, aby zmaksymalizować doznania podczas jazdy, Stelvio Quadrifoglio oferuje w standardzie manetki do zmiany biegów wykonane z aluminium, zintegrowane z kolumną kierownicy.

AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) i AlfaTM Active Torque Vectoring

Stelvio Quadrifoglio jest wyposażone w ekskluzywną jednostkę kontrolną AlfaTM Chassis Domain Control i jest jedynym samochodem, który oferuje w standardzie mechanizm różnicowy AlfaTM Active Torque Vectoring. Ten pierwszy stanowi "mózg" Stelvio Quadrifoglio, kontrolujący całą elektronikę samochodu, aby uzyskać najlepsze osiągi i maksymalną przyjemność jazdy. System ten zarządza działaniem różnych elementów, takich jak: unowocześniony selektor AlfaTM DNA Pro, napęd 4x4 Q4, system AlfaTM Torque Vectoring, aktywne zawieszenie oraz ESC - czuwa nad zoptymalizowaniem osiągów i przyjemnością jazdy.

Technologia Torque Vectoring udoskonala właściwości jezdne Stelvio Quadrifoglio i podkreśla jego sportowy charakter. Kontrolowane elektronicznie dwa sprzęgła znajdujące się w mechanizmie różnicowym tylnym pozwalają odrębnie sterować przekazaniem momentu na każde z kół. W ten sposób przekazywanie mocy na podłoże poprawia się również w warunkach niskiej przyczepności. Pozwala to prowadzić samochód bezpiecznie i zawsze bardzo przyjemnie, bez konieczności nagłych interwencji ze strony systemu kontroli stabilności.

Najlepszy w swojej klasie pod względem mocy (176 KM/l) oraz stosunku masy do mocy (3,6 kg/KM)

Stelvio Quadrifoglio ma na swoim koncie dwa rekordy, dzięki którym jest on najmocniejszym SUV-em w tej kategorii: przy masie pojazdu wynoszącej 1 830 kg (bez materiałów eksploatacyjnych), model może pochwalić się najlepszym stosunkiem wagi do mocy w swojej kategorii (3,6 kg/KM) oraz wyśrubowanym stosunkiem mocy do pojemności skokowej wynoszącym 176 KM/l. Te wyjątkowe rezultaty wpływające na dużą przyjemność jazdy, zostały uzyskane, dzięki optymalnemu rozłożeniu masy samochodu na obie osie, które wymagało dokładnego zarządzania ciężarem i zastosowanymi materiałami, wykorzystujące układ SUV-a Alfa Romeo oraz umieszczenie ich w możliwie najbardziej centralnej pozycji.

Idealny stosunek masy do mocy osiągnięto natomiast poprzez zastosowanie ultralekkich materiałów, takich jak włókno węglowe, z którego wykonano wał napędowy, czy aluminium, z którego zbudowany został silnik, zawieszenie, hamulce, drzwi i błotniki, pokrywa silnika, a także pokrywa tylna. Zmniejszona masa oczywiście nie wpływa negatywnie na doskonałą sztywność skrętną samochodu, która gwarantuje doskonałą jakość, komfort akustyczny i zachowanie na drodze, również w przypadku ekstremalnych naprężeń.

Zawieszenie z ekskluzywną technologią AlfaLinkTM i najbardziej bezpośredni układ kierowniczy w segmencie

Dla przedniej osi Stelvio Quadrifoglio zostało opracowane czworoboczne zawieszenie z półwirtualną osią skrętną, które optymalizuje neutralizację nierówności, jednocześnie gwarantując szybkie i precyzyjne manewry w każdych warunkach. Opatentowane przez Alfę rozwiązanie zawieszenia Alfa Romeo jest w stanie zapewnić płynną jazdę na zakrętach oraz wysokie przyspieszenia boczne.

Na osi tylnej zastosowano, opatentowane przez Alfę Romeo, rozwiązanie wielowahaczowe typu Multilink, które gwarantuje jednocześnie wysokie osiągi, przyjemność jazdy i komfort. Za amortyzację odpowiadają elementy sterowane elektronicznie, które na bieżąco dostosowują się do warunków jazdy i pozwalają wybrać styl jazdy bardziej ukierunkowany na osiągi lub na komfort.

Alfa Active Suspension to system ciągłej i aktywnej kontroli zawieszenia i amortyzatorów umożliwiający zmniejszenie drgań pojazdu we wszystkich warunkach jazdy. System ten współpracuje na bieżąco z CDC oraz z Alfa DNA Pro i „kalibruje” swoją interwencję w zależności od wybranego trybu jazdy, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia komfortu i prowadzenia pojazdu.

W każdej sytuacji i przy każdej prędkości, prowadzenie Stelvio Quadrifoglio jest zawsze łatwe i intuicyjne, również dzięki najbardziej bezpośredniemu układowi kierowniczemu w segmencie: 12,1.

Integrated Brake System (IBS) i ceramiczno-węglowo tarcze hamulcowe

Opatentowane przez Alfę Romeo ekskluzywne rozwiązanie, które zadebiutowało po raz pierwszy w modelu Giulia, to innowacyjny system elektro-mechaniczny Integrated Brake System (IBS), łączący kontrolę stabilności z tradycyjnym wspomaganiem hamulców. Dzięki połączeniu elektroniki i mechaniki, gwarantuje natychmiastową reakcję hamulca i rekordowo krótką drogę hamowania, jak i znaczącą optymalizację obciążeń. Na zamówienie, można będzie wyposażyć Stelvio Quadrifoglio w ceramiczno-węglowo tarcze hamulcowe zapewniające redukcję masy (17 kg mniej w stosunku do standardowych tarcz), większą wytrzymałość mechaniczną również przy bardzo wysokich temperaturach.

Wyjątkowe wzornictwo

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio stanowi maksymalny wyraz wyrafinowanego włoskiego wzornictwa zinterpretowanego według Alfy Romeo, będący doskonałym połączeniem formy i funkcji w zmysłowej i atletycznej budowie nadwozia.

To SUV o niezwykłych osiągach, w którym styl i design pełnią rolę nie tylko estetyczną, ale są ważnym dopełnieniem czynników takich jak: aerodynamika, prędkość, moc i prowadzenie. Świadczą o tym: pokrywa silnika ze specjalnymi wlotami powietrza do obniżenia temperatury silnika; boczne wloty powietrza umożliwiające chłodzenie intercoolera; zewnętrzne sportowe spoilery progowe i potężne łuki nadkola, w kolorze nadwozia; cztery końcówki wydechu oraz dość ostro ścięty tył - charakterystyczne rozwiązanie stylistyczne należące do tradycji Alfy Romeo. Ten sam charakter sportowej elegancji odnajdujemy we wewnętrzu Stelvio Quadrifoglio, które zostało "odszyte", jak najlepszej jakości garnitur, z niesamowitą starannością i użyciem wysokiej jakości materiałów: włókna węglowego, skóry i tkaniny Alcantara.

Stelvio Quadrifoglio jest topową wersją modelu, który sam w sobie oferuje wyjątkowe i niepowtarzalne proporcje, styl, elegancję i charakter.

W tej konfiguracji wszystko jest bardziej podkreślone, nabierając jeszcze większego wyrazu i mocy.

Przód auta, w który dominuje wyjątkowy grill oraz legendarne "Trilobo" przywodzące swym kształtem na myśl legendarną trójlistną koniczynę, oraz wszystkie pozostałe elementy dedykowane tej wersji, zaprojektowano tak, aby tworzyły jedną całość odzwierciedlającą najgłębsze wartości marki, zawarte w dwóch prostych słowach, które stały się swego rodzaju znakiem fabrycznym: "Nieodzowne Piękno".

System infotainment AlfaTM Connect 3D z Apple Car Play i Android Auto

W centralnej części deski rozdzielczej wyróżnia się system Audio Uconnect - na zamówienie dostępny z nawigacją 3D - z wbudowanymi aplikacjami Apple CarPlay i Android AutoTM, technologią opracowaną odpowiednio przez Apple i Google, aby odtworzyć środowisko swojego smartphone’a na wyświetlaczu komputera pokładowego, zapewniając w ten sposób stałą, bezpieczną i prostą łączność.



źródło: PAP



tagi: Alfa Romeo , Stelvio Quadrifoglio ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51